Producenci
Promocje
HIT...SLIPY MAJTKI BAWEŁNA H&B NAJTANIEJ ROZ.L
HIT...SLIPY MAJTKI BAWEŁNA H&B NAJTANIEJ ROZ.L
5,00 zł 2,60 zł
szt.
SLIPY MĘSKIE REMIXX ROZ. XXL PAKIET 12 SZT.
SLIPY MĘSKIE REMIXX ROZ. XXL PAKIET 12 SZT.
72,00 zł 69,60 zł
szt.
SLIPY MĘSKIE REMIXX ROZ. XXL PAKIET 10 SZT.
SLIPY MĘSKIE REMIXX ROZ. XXL PAKIET 10 SZT.
60,00 zł 58,00 zł
szt.
SLIPY MĘSKIE REMIXX ROZ L PAKIET 5 SZT.
SLIPY MĘSKIE REMIXX ROZ L PAKIET 5 SZT.
30,00 zł 29,00 zł
szt.
SLIPY MĘSKIE REMIXX ROZ. M PAKIET 5 SZT.
SLIPY MĘSKIE REMIXX ROZ. M PAKIET 5 SZT.
30,00 zł 29,00 zł
szt.
SLIPY MĘSKIE REMIXX ROZ XL PAKIET 5 SZT.
SLIPY MĘSKIE REMIXX ROZ XL PAKIET 5 SZT.
30,00 zł 29,00 zł
szt.
BOKSERKI MĘSKIE REMIXX ROZMIAR XL PAKIET 12 SZT.
BOKSERKI MĘSKIE REMIXX ROZMIAR XL PAKIET 12 SZT.
120,00 zł 105,60 zł
szt.
BOKSERKI MĘSKIE REMIXX ROZMIAR L pakiet 10 szt.
BOKSERKI MĘSKIE REMIXX ROZMIAR L pakiet 10 szt.
100,00 zł 78,00 zł
szt.
BOKSERKI MĘSKIE REMIXX ROZMIAR XL pakiet 10 SZT.
BOKSERKI MĘSKIE REMIXX ROZMIAR XL pakiet 10 SZT.
100,00 zł 88,00 zł
szt.
BOKSERKI MĘSKIE REMIXX ROZ L pakiet 5 SZT.
BOKSERKI MĘSKIE REMIXX ROZ L pakiet 5 SZT.
50,00 zł 39,00 zł
szt.
BOKSERKI MĘSKIE REMIXX ROZMIAR M PAKIET 12 SZT.
BOKSERKI MĘSKIE REMIXX ROZMIAR M PAKIET 12 SZT.
120,00 zł 93,60 zł
szt.
OKAZJA! BOKSERKI MĘSKIE ROZMIAR M PAKIET 10 SZT.
OKAZJA! BOKSERKI MĘSKIE ROZMIAR M PAKIET 10 SZT.
100,00 zł 78,00 zł
szt.
Regulamin

Regulamin sklepu internetowego REMIXX

 

POJĘCIA:

  • Sprzedawca – „HONGYI” Sp. Z o.o. ul. Chełmońskiego 6 m6, 02-495 Warszawa, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, NIP 9521047629 REGON 011919750

  • Sklep - serwis internetowy należący do Sprzedawcy, dostępny pod domeną
    www. remixx.sklep.pl

  • Klient – każdy podmiot (konsument t lub osoba nieposiadająca statusu Konsumenta) składający zamówienie poprzez Sklep

  • Konsument – osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej (umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (art.22 Kodeksu cywilnego).

  • Regulamin – niniejszy regulamin

  • Rejestracja – jednorazowa czynność, polegająca na założeniu przez Klienta konta, dokonana z wykorzystaniem panelu administracyjnego udostępnionego przez sprzedawcę na stronie Sklepu.

  • Towar - rzecz ruchoma, dostępna w sprzedaży w Sklepie

  • Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia umowy sprzedaży Towarów na odległość za pośrednictwem Sklepu, określające, co najmniej rodzaj
    i liczbę Towarów.

 

POSTANOWIENIA OGÓLNE:

  1. Regulamin określa zasady zawarcia i wykonania umowy sprzedaży Towarów znajdujących się w Sklepie oraz zasady korzystania ze Sklepu.

  2. Do zawarcia umowy sprzedaży oraz korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu, poczty email oraz przeglądarki zasobów internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron www.

  3. Przedmiotem sprzedaży są Towary prezentowane w Sklepie w chwili składania Zamówienia.

  4. Wszystkie Towary prezentowane w Sklepie są wolne od wad.

  5. W celu umożliwienia pełnego korzystania ze wszystkich możliwości Sklepu, Klient może się zarejestrować. Rejestracja jest dobrowolna i nie jest konieczna do składania Zamówień w Sklepie. Czynności rejestracyjne dokonywane są jednorazowo. Kolejne Zamówienia zarejestrowanego Klienta realizowane są na podstawie logowania Klienta przez podanie adresu email i hasła.

  6. Klient rejestrując się otrzymuje jednorazowo 5% rabatu na zakupy w Sklepie.

  7. Zarejestrowanie konta wiąże się ze zgodą na otrzymanie newsletters Sklepu.

  8. Każdy Klient Sklepu dokonując zakupu akceptuje regulamin i politykę prywatności

  9. Wszystkie ceny prezentowane w Sklepie podawane są w polskich złotych (PLN)
    i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym Towarze nie zawiera kosztów dostawy.

  10. Sprzedawca dokonuje sprzedaży za pośrednictwem Sklepu na terenie Polski.

  11. Zakazuje się osobom korzystającym ze Sklepu (w tym Klientom) zamieszczania
    w nim treści bezprawnych (Np. w opiniach o Towarze).

  12. Sprzedawca ma prawo do zmiany ceny Towarów, wprowadzania oraz wycofania Towarów, udzielania rabatów na poszczególne Towary oraz przeprowadzania
    i odwoływania promocji w Sklepie. Nie ogranicza to jednak w żaden sposób praw nabytych przez Klientów; tj. zmiany nie dotyczą Zamówień, które zostały złożone.

  13. Koszty wynikające z korzystania z sieci Internet przez Klienta uzależnione są od cennika operatora telekomunikacyjnego lub dostawcy usługi dostępu do Internetu,
    z którego korzysta Klient i obciążają go osobiście.

  14. Sprzedawca może porozumiewać się z Klientem, a Klient ze Sprzedawcą poprzez pocztę email( wpisać maila), telefonicznie pod numerem 601-217-605 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8-20.) oraz osobiście i pisemnie listem na adres Sprzedawcy.

  15. Wszelka korespondencja elektroniczna wysyłana przez Sprzedawcę podlega ochronie antywirusowej i kierowana jest wyłącznie do określonego Klienta.

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

  1. Zamówienia dokonywane za pośrednictwem Sklepu można składać przez całą dobę.

  2. Sprzedawca umożliwia składanie Zamówień wypełniając interaktywny formularz Zamówienia (dodając wybrany Towar poprzez przycisk „Do koszyka”, po czym wykonując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane na stronie komunikaty i informacje, aż do kliknięcia przycisku „Potwierdzam zakup).

  3. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje: 

  • niezwłocznie (w ciągu 1 dnia roboczego) email będący potwierdzeniem złożenia Zamówienia u Sprzedawcy – wraz ze wszystkimi istotnymi warunkami umowy sprzedaży oraz wygenerowanym linkiem, w który należy kliknąć celem potwierdzenia złożenia Zamówienia przez Klienta,

  • w ciągu maksymalnie 3 (trzech) dni roboczych od złożenia Zamówienia – informację poprzez email lub telefonicznie, zawierającą wszystkie istotne warunki umowy sprzedaży, potwierdzającą przyjęcie Zamówienia do realizacji i zawarcie umowy sprzedaży Towarów.

  • Anulowanie lub modyfikacja Zamówienia jest możliwa przez Klienta do czasu potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji. W tym celu należy skontaktować się ze Sprzedawcą najszybciej jak to jest możliwe (emailem lub telefonicznie). Nie narusza to w żaden sposób praw Konsumentów do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od odebrania Towaru.

Sprzedawca udostępnia następujące sposoby realizacji płatności:

  • przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy w citibank

  • 51 1030 0019 0109 8503 3001 2901

  • za pośrednictwem systemu elektronicznych płatności Shoper, podmiodem świadczącym obsługę płatności online jest blue media S.A.

  • Karty płatnicze:*Visa*Visa Electron*MasterCard*MasterCard Electronic*Maestro
  • gotówką do rąk kuriera lub pracownika Poczty Polskiej (za pobraniem),

  • gotówką przy odbiorze osobistym w salonie sprzedaży C.H. PTAK PASAŻ WCHODNI 27C ul. Rzemieślnicza 35, 95-030 (po wcześniejszym uzgodnieniu ze Sprzedawcą).

    1. Klient dokonujący zapłaty przelewem oraz za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych powinien zapłacić za zakupiony Towar wraz
      z kosztami dostawy w terminie 7 (siedmiu) dni od dnia otrzymania maila,
      o którym mowa w § 3 ust. 3 pkt 2 Regulaminu. Po tym terminie oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca.

    2. Informacje o kosztach związanych z dostawą są uwidaczniane w procedurze składania Zamówienia (w formularzu Zamówienia). Koszty dostawy doliczane są do ceny Towaru i ponoszone są przez Klienta. W przypadku odbioru osobistego w salonie sprzedaży Klient nie ponosi kosztów przesyłki.

    3. Koszty dostawy zależą wyłącznie od sumarycznej wagi zakupionych Towarów i kształtują się następująco:

Poczta Polska:

List ekonomiczny do 350g 3, 75zł, do 1kg 4, 75zł, do 2 kg 7, 30zł

List polecony ekonomiczny do 350g 9, 80zł, do 1 kg 10, 80zł, do 2 kg 12, 60zł

List priorytet ekonomiczny do 350g 5, 10zł, do 1 kg 7, 10, do 2 kg 10, 90zł

List polecony priorytowe do 350g 10zł, do 1 kg 11zł, do 2 kg 14, 50zł

Paczka24 do 2 kg 11zł, za pobraniem 18zł

Inpost

Paczka e-commerce do 2 kg 7, 70 zł

Paczkomat 9, 50 zł za pobraniem 16 zł

Kurier do 30 kg 15zł za pobraniem 20zł

 

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

 

  1. Warunkiem realizacji Zamówienia złożonego przez Klienta jest podanie przy wypełnianiu interaktywnego formularza prawdziwych danych osobowych
    i kontaktowych (umożliwiających weryfikację i potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji).

  2. Towar dostarczany jest Klientowi zazwyczaj w terminie od 1 do 7 dni roboczych licząc od dnia nadania przesyłki przez Sprzedawcę.

  3. Terminy dostarczenia Towarów są zależne od wybranej formy dostawy:

    1. W przypadku błędnego lub niedostatecznego wypełnienia interaktywnego formularza Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby skontaktować się z Klientem w celu potwierdzenia złożenia Zamówienia. Jeśli Zamówienia nie będzie można potwierdzić w terminie 3 (trzech) dni z uwagi na brak możliwości kontaktu z Klientem oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca.

    2. Procedura realizacji Zamówienia zostaje uruchomiona po potwierdzeniu przez Sprzedawcę przyjęcia Zamówienia do realizacji; w przypadku Zamówień płatnych przelewem oraz za pośrednictwem systemu elektronicznych płatności – może to nastąpić także po zaksięgowaniu zapłaty ceny na koncie Sprzedawcy.

    3. Przy każdym Towarze podana jest informacja o jego dostępności.

    4. Czas realizacji Zamówienia wynosi od 1 do 2 dni roboczych, licząc od dnia przyjęcia Zamówienia do realizacji do dnia nadania przesyłki. Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 15: 00 (w przypadku przedpłaty – po zaksięgowaniu wpłaty do tej godziny) będą spakowane tego samego dnia i wysłane rano następnego dnia roboczego.

      1. Poczta Polska - od 3 do 7 dni roboczych od dnia nadania.

      2. Paczkomaty InPost - 1-2 dni robocze od dnia nadania.

      3. Kurier - 1 dzień roboczy od dnia nadania.

  4. W przypadku ewentualnego dłuższego czasu realizacji Zamówienia, Klient jest o tym niezwłocznie informowany.

  5. Sprzedawca realizuje dostawę Towarów poprzez firmę kurierską, Pocztę Polską i Paczkomaty InPost. Możliwy jest także odbiór osobisty w salonie sprzedaży Sklepu pod adresem C.H. PTAK PASAŻ WCHODNI 27C ul. Rzemieślnicza 35, 95-030 Rzgów (po wcześniejszym uzgodnieniu).

  6. Miejscem spełnienia świadczenia przez Sprzedawcę jest wskazane przez Klienta w procedurze składania Zamówienia miejsce odbioru Towaru (adres dostawy).

  7. Odbierając dostarczoną przez przewoźnika przesyłkę Klient obowiązany jest ją zbadać (na podstawie art. 545§ 2 Kodeksu cywilnego). W przypadku uszkodzenia przesyłki Sprzedawca zaleca sporządzenie protokołu szkody w obecności przewoźnika oraz niezwłoczne poinformowanie o tym Sprzedawcy. Brak sporządzenia protokołu szkody nie jest równoznaczny z wygaśnięciem prawa konsumenta do złożenia reklamacji
    w zakresie uszkodzeń powstałych w trakcie przesyłki; protokół jest jednak pomocny
    w procedurze reklamacji. Brak protokołu uszkodzenia przesyłki może utrudnić Konsumentowi dochodzenie ewentualnych roszczeń od Sprzedawcy oraz ustalenie osoby odpowiedzialnej za uszkodzenie przesyłki. Reklamacje w zakresie uszkodzeń powstałych w trakcie przesyłki złożone przez Klientów niebędących Konsumentami, bez załączonego protokołu szkody, nie będą rozpatrywane.

  8. Jeżeli Klientem jest Konsument, Sprzedawca wydaje Towar Klientowi nie później niż trzydzieści dni od dnia zawarcia umowy, chyba, że umowa stanowi inaczej.

  9. Dowodem dokonania zakupu jest paragon lub faktura VAT, które Klient otrzymuje wraz z Towarem lub w oddzielnej przesyłce.

RĘKOJMIA I GWARANCJA

  1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta za wady fizyczne lub prawne zakupionego Towaru (rękojmia), na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym,
    w szczególności w przepisach art. 556 oraz art. 5561-5563 KC.

  2. Klientowi z tytułu rękojmi przysługuje prawo do złożenia reklamacji zakupionego Towaru.

  3. Przed złożeniem reklamacji zalecane jest skontaktowanie się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty email lub telefonicznie – pomoże to w sprawniejszym rozpatrzeniu reklamacji.

  4. Składając reklamację Sprzedawca zaleca podanie danych kontaktowych Klienta, numeru Zamówienia, dokładne opisanie przyczyn reklamacji i żądań wobec Sprzedawcy, a także dołączenie dokumentu sprzedaży bądź jego kserokopii. Reklamacje złożone przez Klienta niebędącego Konsumentem, bez załączonego dokumentu sprzedaży, nie będą rozpatrywane.

  5. W razie konieczności uzupełnienia ewentualnych braków reklamacji – Sprzedawca niezwłocznie skontaktuje się z Klientem w sposób wskazany w § 2 ust. 4 Regulaminu.

  6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany dostarczyć rzecz wadliwą do siedziby Sprzedawcy.

  7. Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrywane są zgodnie z treścią ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.

  8. W procedurze reklamacji Sprzedawca nie przewiduje możliwości pozasądowego rozstrzygnięcia sporu.

  9. Klient może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.

  10. Uprawnienia Klienta z tytułu rękojmi nie ograniczają uprawnień Klienta wynikających z gwarancji udzielonej przez gwaranta – na zasadach wskazanych w dokumencie gwarancyjnym, o ile takowy dokument zostanie do Towaru dołączony .

  11. Sposób realizacji gwarancji jest ustalony przez gwaranta w dokumencie gwarancyjnym. Termin gwarancji wynosi dwa lata od dnia wydania Towaru Klientowi, chyba, że dokument gwarancyjny stwierdza inaczej.

  12. Reklamacja może być złożona pisemnie listem na adres Sprzedawcy lub emailem na adres: sklep.remixx@gmail.com

 

 

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży Towarów zakupionych u Sprzedawcy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie czternastu dni, licząc od dnia wydania Towaru (tj. od dnia od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

  2. Odstępując od umowy sprzedaży Towaru Konsument może posłużyć się wzorem oświadczenia znajdującym się tutaj , jednak nie jest to obowiązkowe.

  3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi
    w odniesieniu do umów:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.

  1. W razie odstąpienia od umowy Konsument zobowiązany jest do zwrotu Towaru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.

  2. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

  3. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru do Konsumenta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu przez Konsumenta prawa odstąpienia od umowy.

  4. Zwrot płatności jest dokonywany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jaki został przez Konsumenta użyty w pierwotnej transakcji, chyba, że wyraźnie Konsument zgodził się na inne rozwiązanie.

  5. Klient nieposiadający statusu Konsumenta nie ma uprawnienia do odstąpienia od umowy w terminie czternastu dni. Wobec takich Klientów zasady i terminy odstąpienia od umowy regulują przepisy Kodeksu cywilnego.

  6. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru – zgodnie z cennikiem przewoźnika, przy pomocy, którego Konsument dostarcza zwracany Towar do Sprzedawcy, tj. Konsument odsyła Towar do Sprzedawcy na własny koszt, który nie podlega zwrotowi.

 

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH I PRYWATNOŚCI

  1. Klient wypełniając formularz Rejestracji/interaktywny formularz Zamówienia oświadcza, że podane dane są zgodne ze stanem faktycznym.

  2. Wypełniając ww. formularze Klient wyraża zgodę na przetwarzanie podanych danych w celu realizacji i obsługi Zamówienia przez Sprzedawcę, który jest jednocześnie administratorem danych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

  3. Dane osobowe znajdujące się w bazie danych Sprzedawcy nie są przekazywane podmiotom nieuczestniczącym w realizacji Zamówienia.

  4. Klient zgodnie z powołaną powyżej ustawą ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, możliwość ich poprawiania oraz usunięcia. Sprzedawca zapewnia każdemu Klientowi prawo kontroli przetwarzania danych zgodnie z art. 32 ustawy o ochronie danych osobowych.

  5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówienia Klienta.

  6. Na stronie Sklepusą wykorzystywane pliki cookies. Stosowane są one w celach zapewnienia maksymalnej wygody wszystkich użytkowników (w tym Klientów) przy korzystaniu ze Sklepu (zapamiętywanie preferencji i ustawień na stronie, zbieranie anonimowych danych dla celów reklamowych i statystycznych). Korzystanie ze Sklepu bez zmiany ustawień w przeglądarce dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym (Np. komputerze) każdego użytkownika. Jeżeli użytkownik nie wyraża zgody na stosowanie plików cookies powinien zmienić ustawienia swojej przeglądarki.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym w szczególności postanowienia Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

  2. Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi Konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy. Postanowienia umów mniej korzystne dla Konsumenta niż postanowienia ustawy o prawach konsumenta są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy tej ustawy.

  3. Regulamin dostępny jest dla wszystkich Klientów w wersji elektronicznej na stronie Sklepu (zakładka „Regulamin”) i obowiązuje w niniejszej wersji od 28.04.2017 R.

  4. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej umowy następuje poprzez:

  • Udostępnienie Regulaminu na zasadach określonych w § 8 ust. 3 Regulaminu,

  • przesłanie Klientowi wiadomości email,

  • dołączanie do przesyłek dowodu zakupu.

 

Pobierz formularz zwrotu

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl